Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Khamis, Mac 26, 2009

Benarkah Alahai fitnah Fairus ?

.
Oleh Shazwani

Ada bukti ke? Saya ada bukti dia buat kerja. Pertahan hak rakyat daripada manusia-manusia pelahap yang gila kuasa,tapi tak dapat kuasa sebagai TKM1. Sebab tu la menggelupur semacam je. Dok paksa, tekan YB sampai dia letak jawatan.

Fitnah itu lebih besar dari membunuh. Bagaimana nak membela nasib rakyat selagi sikap gila kuasa di kalangan ahli PARTI KEADILAN RAKYAT masih berleluasa.Apa bezanya PKR dengan BN?? Mungkin kerana banyak hampas BN yang ada dalam PKR inilah kesannya. Rasanya PKR patut tukar nama tak sesuai lagi guna nama keadilan dalam parti ni,ramai ahli parti sendiri TIDAK mendapat KEADILAN yang sepatutnya.Jangan sampai PKR hanya tinggal nama.

Ramai rakyat penanti sebenarnya menyokong YB, cuma puak-puak yang berdengki hati saja pura-pura tak nampak,dan tikam YB dari belakang. Yang paling tepat PKR PULAU PINANG umpama gunting dalam lipatan menZALIMI YB.
Semakin rancak YB membantu rakyat Semakin rancak agenda jahat dan kotor mereka-mereka yang tewas untuk mengKUBURkan YB,yang paling malang pakatan ini direstui orang penting yang kononnya ingin menegakkan keadilan di Malaysia. Simpan saja lah niat tu.

Ingatlah, doa orang teraniaya itu dimakbul Allah. Diangkat terus doanya tanpa halangan. Allah maha melihat segalanya, Allah maha mendengar, Allah maha mengadili semua ini. 'Dan Allah tidak akan memberi hidayah kepada kaum yang fasik, surah at-taubah ayat 80.
Allah sentiasa bersama orang-orang yang benar ! Allahuakbar, Allahuakbar, Allahuakbar !
Catatan Alahai :
Justeru itu, kita berserah kepada Allah SWT tentang nasib TKM 1 Pulau Pinang. Cuma untuk sdr. Shazwani, jika benarlah Alahai menfitnah, mengapa pula Fairus sanggup meletak jawatan.
Bukankah darahnya, darah panglima yang tidak lut peluru ?
Alahai telah memasuki siri ke-49, minta Sdr. Shazwani senaraikan fitnah yang ditaburkan oleh Alahai ( siri 1 - 49 ) sehinggakan membawa perletakan jawatan Fairus !!!
Saya benar-benar simpati dengan Shazwani !

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !