Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Jumaat, Januari 02, 2009

Jangan sampai blogger salahkan Anwar pula ...

.


Salam...

Gambar Pak Lah aku dah terbalikkan...

Gambar Najib aku dah terbalikkan...

Gambar Teressa Kok pun aku pernah terbalikkan...

Paling akhir gambar TKM 1 Fairus aku terbalikkan jugak...

Semua tu diterbalikkan sebab depa "songsang"..

Bila aku baca komen DSAI yang ni :-

"Jazakallah..dan kami menerima baik teguran saudari. Kami juga dihujani dengan pelbagai kritikan dalam hal yang sama, sebahagiannya dianggap munasabah tetapi terdapat juga tohmahan melulu.

Permasalahan tersebut ditangani sebaiknya, namun harus adil dan berhikmah. Tanpa kecuali semua pemimpin akan dipertanggugjawabkan. Maka inshaallah kami akan bertindak seandainya terdapat bukti sahih salahlaku atau kecuaian siapa saja.

Maksud aku "sebahagiannya dianggap munasabah tetapi terdapat juga tohmahan melulu."

Apakah maksudnya DSAI cuma ambil berat yang "melulu" sahaja manakala yang "munasabah" pula DSAI tak ambil berat sebab cuma "sebahagian"???

Bila aku baca komen yang tu aku rasa nak sangat terbalikkan gambar DSAI jugak sebab ini bukan kali pertama DSAI salah buat pertimbangan.

Kelemahan DSAI ialah - the result will come from the "last person" he meet.

Siapa "last person" tu???

Orang yang DSAI tak pernah kenal lah selalunya... apa punya turrr...!!!

Lepas PRK P-036, kalau masalah TKM 1 masih tak selesai, kalau DSAI masih tak ambik tindakan, kalau tindakan DSAI cuma "amaran" (dari bulan Jun dok bagi amaran je la...) maka aku tak akan teragak-agak untuk terbalikkan sekali gambar DSAI...!!!

Budak Selayang - simpan kata-kata aku sebagai janji aku dan AMARAN (pada DSAI).

Sebelum ni aku pernah kena herdik dek penyokong PKR dalam isu "replika" dan bagi aku, aku tak kan berganjak dengan keputusan aku semata-mata diherdik oleh rakan seperjuangan yang berselisih pandangan.

Lepas ni jugak aku takkan berganjak dengan keputusan aku kalau aku terbalikkan gambar DSAI.

Herdiklah aku, aku tetap aku. itu pegangan aku.

Untuk DSAI, biar parasit lain merosak Pakatan Rakyat aku boleh terima, tapi kalau kerosakan itu datang kerana ke"alpa"an DSAI......

TIADA MAAF BAGIMU..!

Ur the leader, every single good things should come from you but not a bloody stupid things..!


Bondthegreat said...

Bro,
Jangan le buat DSAI macam tu, saya tau anda memang pejuang, tapi DSAI menangani perkara-perkara tu dengan mungkin berhikmah, macam citer Rasulullah SAW yang didatangi sorang wanita yg mengaku berzina , face to face wanita tu kata dia berzina tapi , Nabi berkata " ko baliklah dulu " sampailah kali ketiga baru kena tindakan.

Mungkin DSAI tahu benda ni dan berhati-hati, dan satu lagi kita mesti taat ULUL AMRI...... selagi tidak berlaku zalim.

ALLAHuAKBAR

Sedutan asal daripada laman Perisik Rakyat

.