Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Ahad, Januari 18, 2009

Siri 37 : Silat cekak, silat lincah sanggup ke Gaza, silat Fairus bila lagi ?

.
Sebelum ini Alahai … ada mencadangkan agar Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng menghantar Timbalannya Fairus, ke Gaza bagi membantu rakyat Palestin menentang rejim Zionis Israel.

Saranan kami itu berdasarkan dua faktor utama :

1. Fairus memiliki ilmu kebal-badannya tidak lut peluru.
2. Fairus adalah Imam Khalifah Silat Seni Pusaka Gayung P.Pinang

Bagaimanapun saranan itu tidak bersambut, sama ada Guan Eng, apatah lagi Fairus yang tidak berani turun berdemontrasi di hadapan masjid Kapitan Keling, Jumaat lepas.

Guan Eng tidak mungkin akan mengarahkan Fairus untuk ‘syahid’ di Palestin, tetapi bagaimana dengan Fairus sendiri yang selalu mendabik dada, kononnya pejuang Melayu, pembela Islam melalui silat seni pusaka gayungnya ?

Pada kami, mustahil Fairus yang sedang asyik masyuk dilamun alam percintaan akan berani menyahut cabaran membela umat ini.

Nak tahu kisah percintaan Fairus ? Sila hubungi Ustad Badrul Amin Baharom, yang juga ahli MPT keADILan yang telah ditemui Fairus beberapa kali bagi mendapatkan khidmat nasihatnya untuk berpoligami !



Berita berkaitan :

Ahli silat mahu ke Gaza
Oleh Yusairy Yusof (Kosmo)

KUALA LUMPUR - Jika sebelum ini Pertubuhan Seni Silat Lincah Malaysia menawarkan diri membantu rakyat Palestin kini Persatuan Seni Silat Cekak Ustaz Hanafi Malaysia (PSSCUHM) juga menyatakan hasrat yang sama.

Guru Utama PSSCUHM, Marui Latif berkata, penglibatan ahli-ahlinya boleh dikerah segera sekiranya kerajaan menyelaraskan program bantuan tersebut.

"Kami tidak ada masalah. Jika diminta, persatuan kami yang ada ahli di seluruh negara sentiasa bersedia untuk berkhidmat di sana (Gaza)," ujarnya ketika ditemui Kosmo! Ahad di sini semalam.

Bagaimanapun, Marui menyedari risiko dan prosedur tertentu yang menyukarkan penghantaran mereka untuk berkhidmat di wilayah bergolak itu.

Katanya, walaupun tidak berada di Gaza, PSSCUHM sudah memulakan bantuan berbentuk kewangan melalui kutipan Tabung Gaza yang sudah dilancarkan sejak bermulanya serangan Israel ke atas penduduk Palestin.

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !