Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Jumaat, November 21, 2008

Respon pembaca Alahai... ( 2)

Daripada Moron Gila ( tanpa suntingan )

Kwn saya bagitau masa dia chaired satu mesyuarat dgn Jabatan agama Islam Negeri..dia ada sebut bhw setiap kali dia ada masa dia akan ronda dgn motosikal atau kereta dia p roung tgk gejala maksiat yg berlaku terutamanya di kawasan DUN dia (mana lagi kalau bukan Mengkuang DAM---kira2 dia ni MAT SKODENG la..)..dia akan p tegur mana2 couple yg buat tak senonoh..ni nak habaq mai..dia lagi teruk lagi mau p advise orang ka...kadang2 aku pikiaq kartun sungguh la si fairus ni..sewel pun mungkin jugak...

Anyway aku sokong la blog ni diwujudkan..'bercakap benar biaq pun pahit...

Aku harap si fairus sewel ni letak la jawatan dia..jgnla dok salahkan orang lain..memang hang tak layak jadi TKM..menipu ni dah jadi tabiat semula jadi hang..jgn la dok berpura-pura..konon nak ajaq anak muda jadi golongan al-amin (dia ceramah masa maulidut rasul hari tu) ..ramai yg teruja dengar dia cakap..termasuk la aku sekali..tapi bila dah tau siapa dia sebenarnya..hampehhh...

Yg pernah kena tipu dgn tkm sewel...