Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Sabtu, November 29, 2008

Warkah untuk TKM 1 Pulau Pinang

Daripada :

Mr Buzzybuddy


Salam....

Warkah untuk TKM 1 Pulau Pinang.( tanpa suntingan )

Selama ni... aku dok diam ja...malas nak mik pot sangat pasai cita pendekar no. 1 kat penang nih.... Tapi lagi lama aku diam, menyampah aku naik bila, terpikiaq pasai mangkok sorang nihhh.....

Tanggal 21 november baru2 nih.... Aku terlibat la dalam 1 mesyuarat..pasai keja aku la...tapi xpayah la aku cita mesyuarat pasai apa....cuma yang aku nak share kat sini cuma perangai pendekar kapor@kecut urat teloq kat penang nih..atau nama timangan dia tkm 1...

Sah korang suma kenai sapa dia kan????

Camni cita dia.... Lepas ja aku habis meeting.. Datang la sorang hamba Allah ni mai cita kat aku...

Al kisah bermula....................

"Aku sampai la..aku punya kesian la dekat orang Taman Guar Perahu (tempat tinggal pendekar kapoq)..mana dak nya...dia orang punya la dok wat aduan pasai jalan berlubang..sampai la action tak ambil pon...aku bukan nak masuk mana2 pihak pon..tapi kan..penduduk sana complain yang jalan berlubang tu betoi2 depan rumah dia kat selekoh... Bahaya tu.... Aku pon terpikiaq gak la...xkan la...orang no. 2 dalam penang ni boleh plak dok wat derk ja.....hmmmm xtau la...mungkin pendekar ni buta mata, buta perot,kalau macamni dia punya gaya...aku berani compom...election nak mai nanti..sure dia kena terajang balik kl daaaa....kesian orang sana....dorg harapkan seorang pemimpin yang dapat bela dorg...tapi...lain plak jadinya......"

Wahai pendekar kecut teloq.... Hang bukak la sama mata ang tue...jangan asyik dok lena sangat... Jangan ingat ang dok selindung balik cermin gelap keta ang tu...ang boleh terlepas dari masalah..... Kami kat sini tunggu masa ja nak terbalik kan ang..... Sendiri pikiaq la pendekar....

Edisi akan datang..aku akan attach jalan berlubang depan umah dia yg menjadi igauan buruk penduduk Taman Guar Perahu...

Okeh lah.....wsslm...