Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Khamis, Disember 25, 2008

Anwar : Isu TKM 1- akan bertindak jika ada bukti sahih

.
Dari anwaribrahimblog.com

sya omel menanyakan:

Salam DSAI…

Apa yang hendak ditulis ialah suara kami peringkat bawah yang lebih hampir kepada rakyat…saya remaja wanita berusia 23 tahun, seorang ahli Bloggernetwork@perak berjuang untuk menjadi penahan tohmahan kepada Kerajaan Pakatan Rakyat, mengikuti perjuangan ini sejak berumur 13 tahun mula merasa bahang merebut kekuasaan atau pun gila kuasa di kalangan pemimpin parti ini.

Bila saya berkempen untuk parti ini saya akan ditanya dimana ISLAMNYA parti ini, di mana benarnya laungan keramat parti ini….Mungkin saya ada jawapannya…tapi bagi yang di bawah mereka melihat rentak yang di atas…!!!

Semakin hari dapat dilihat kepincangan dari soal kepimpinan baik di atas mahupun di bahagian bawah, sebagai ketua umum apakah yang dilakukan oleh DSAI dan Presiden parti untuk memperbetulkan beberapa kepincangan tersebut…

Pertamanya soal TKM1 P.Pinang apakah tidak ada tindakan wajar yang perlu dilakukan, cukupkah hanya sekadar kata-kata nasihat yang acap kali diulang dan hanya dipandang remeh oleh TKM1 tersebut.

Sebagai pemimpin wajarlah DS menunjukan nilai sebenar kepimpinan Islam itu sendiri…

Bendunglah masalah ini sebelum terlambat…Sebagai pemimpin ISLAM takutlah hanya kepada ALLAH SWT!!! Jika DS ada pandangan dan jawapan pada soalan saya emailkan kepada saya agar yang di bawah mengerti derita yang di atas….

Secara individu saya menghormati DSAI dan DSWA sebagai ibu dan bapa penggerak REFORMASI rakyat, selagi Parti ini menegakkan kebenaran dan menjatuhkan kezaliman maka saya sedia berjihad untuk ISLAM dan ALLAH swt yang menjadi wadah perjuangan Parti ini..

KALAU TAKUT DENGAN RISIKO JANGAN BICARA SOAL PERJUANGAN…
LAWAN TETAP LAWAN….
ALLAH HU AKBAR….

——

Saudari sya omel,

Jazakallah..dan kami menerima baik teguran saudari. Kami juga dihujani dengan pelbagai kritikan dalam hal yang sama, sebahagiannya dianggap munasabah tetapi terdapat juga tohmahan melulu.

Permasalahan tersebut ditangani sebaiknya, namun harus adil dan berhikmah. Tanpa kecuali semua pemimpin akan dipertanggugjawabkan. Maka inshaallah kami akan bertindak seandainya terdapat bukti sahih salahlaku atau kecuaian siapa saja.

Wassalamualaikum.

ANWAR IBRAHIM
.