Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Selasa, April 07, 2009

PR 2 : BN 1 ?

.
Sedutan Siasah Online

Pensyarah Sains Politik dari Universiti John Hopkins, Amerika Syarikat, Bridget Welsh menjangkakan 2-1 dalam pilihan raya yang akan berlangsung hari ini.


Welsh, pakar dalam politik Asia Tenggara, memberikan Pakatan Rakyat dua iaitu Bukit Gantang dan Bukit Selambau dan memberikan BN satu iaitu Batang Ai.

"Saya rasa pembangkang akan menang di Bukit Gantang dan Bukit Selambau dan BN akan menang Batang Ai," kata beliau kepada Siasah.

Penganalisa politik Ong Kian Ming dalam tulisannya di Malaysiakini pula menjangkakan PAS akan menang dengan majoriti 3,000 undi di Bukit Gantang dan sebelum ini dia menjangkakan PKR akan menang dengan majoriti 1,500 undi di Bukit Selambau.

Zulkifli Sulong, kolumnis Malaysiainsider pula menjangkakan PAS akan menang 2,000 ke 3,000 undi di Bukit Gantang walaupun para penjudi di sana menjangkakan PAS akan menang sehingga 5,000 undi di situ.

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !