Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Sabtu, Februari 07, 2009

Tragedi Perak kerana Anwar lambat bertindak ?

.
Oleh Marhaen Tua

Apabila dua orang ADUN Keadilan melompat parti, cerita di sebalik tabir mengatakan mereka terlibat dengan pelbagai tuduhan rasuah.

Anwar Ibrahim sudah lama mengetahui kisah rasuah orang-orang ini. Terutama sekali kisah YBJ yang begitu gelojoh membalun harta dunia sehinggakan kereta ‘Camry’ beliau tidak dipandu oleh supir kerajaan tetapi oleh seorang balaci khas pilihan sendiri yang diberi tugas untuk kutip imbuhan.

Akronim YBJ adalah kod Badan Pencegah Rasuah (kini Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) terhadap YB Jamaluddin, 52, bekas seorang posmen yang naik melonjak sehingga menjadi Pengerusi Jawatankuasa Pembangunan Usahawan, Koperasi, Pertanian dan Perladangan.

Osman Jailu 57
, pula adalah Pengerusi Jawatankuasa Pelancongan, Pembangunan Insan dan Pertubuhan Bukan Kerajaan.

Baca selanjutnya di sini

Catatan Alahai : Masalah yang dicipta YB Jamaludin dan YB Osman, hampir sama dengan kegelojohan membalun harta yang sedang dilakukan oleh TKM 1, Mohammad Fairus Khairuddin. Biarpun mengetahuinya, Anwar masih enggan bertindak. Kita khuatir, mungkin selepas ini, giliran Pulau Pinang pula akan menerima padahnya dek kerana Fairus ... !

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !