Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Rabu, Januari 14, 2009

Komen Web Master Perisik Rakyat

.
Lanjutan laporan Malaysiakini bertajuk Anti-Fairus blog steps up pressure, Perisik Rakyat memberikan komennya.

Salam...

Aku dah cakap... tak payah nk ugut aku & aku tak kan berpatah balik dari rancangan asa l...

De Facto?

Ada 2 maksud "De Facto" bagi aku...

1 - De Facti yang akan membawa perubahan kearah kebaikan.

2 - De Facti yang menjadi penyebab kepada kerosakan.

DSAI blh pilih yang mana DSAI mahu. masih belum terlambt untuk mendengar suara rakyat, suara keramat.

By The Way... tak payah siasat aku ahli parti mana-mana... i'm none partisme... jadi aku bebas bersuara.

10 tahun dulu DSAI pernah berpesan - kalau takut pada risiko, jangan bicara tentang perjuangan..!

Hari ni aku nak pesan perkara yang sama pada DSAI - kalau takut pada risiko, jangan bicara tentang perjuangan..!

Salam - topengperak_xinwugi

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !
.