Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Jumaat, Januari 23, 2009

Siri 39 : Fairus membebel, ulangi tuduhan Alahai ... fitnahnya

.
Buat kali ketiga, team Alahai... mencabar Mohammad Fairus Khairuddin, Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, pemegang kad pengenalan bernombor 760702-07-5413, warganegara Malaysia , membuat laporan polis, seterusnya menyaman Alahai..., kerana didakwa memburuk dan menfitnah dirinya.

Jika Fairus tidak pandai membuat laporan polis, dia boleh dapatkan khidmat Ketua AMK Pusat, Shamsul Iskandar yang juga seorang peguam ( foto). Shamsul berpengalaman berguni-guni membuat laporan polis terhadap pemimpin Umno.

Hal ini kerana, Fairus terus mengulangi bebelannya pada mesyuarat Perhubungan keADILan negeri yang memecatnya semalam dan menuduh blog ini menfitnahnya dan mengakibatkan dia menjadi mangsa konspirasi.

Seorang lagi mangsa bebelan Fairus adalah exco PKR Abdul Malik Kassim, yang dituduhnya individu yang membuat konspirasi untuk merampas kerusi TKM 1 daripadanya.

Abdul Malik tidak hadir pada mesyuarat tersebut. Kami difahamkan beliau berada di selatan Thailand dalam rangka lawatan mewakili kerajaan negeri untuk menjayakan misi menjadikan Pulau Pinang sebagai Pusat Halal Antarabangsa.

Fairus begitu berang apabila mesyuarat Ahli-ahli Parlimen dan Adun PKR yang diadakan baru-baru ini, melantik Abdul Malik menjadi salah seorang ahli lembaga pengarah Invest Penang, sebuah anak syarikat kerajaan negeri.

Fairus adalah Pengerusi Invest Penang.

Cuba mendapatkan simpati daripada ketua-ketua bahagian, Fairus mengulangi dirinya teraniaya dan difitnah, justeru menuding jari menyalahkan pihak lain bagi menutup kebobrokan dirinya.

Cubaan Fairus kali ini tidak berjaya, apabila tembelangnya selama ini semakin terdedah, berbanding pada peringkat awal dulu.

Bebelan Fairus tidak mendapat sebarang respon positif daripada pimpinan yang hadir.

Cuma, Timbalan Pengerusi Dr Mansor Osman berkata, " yang dah sudah tu, sudahlah ...." bagi menyejuk Fairus yang terkenal dengan sikap panas baran tidak bertempatnya.

Untuk rekod, Fairus sebelum pilihanraya lalu, tidak dikenali sesiapapun di Pulau Pinang, hatta di Penanti sendiri.

Dilahirkan di Guar Perahu, Bukit Mertajam tetapi dibesarkan di Selangor.

Untuk siri-siri akan datang, kami akan siarkan bagaimana Fairus boleh dicampak ke Penanti untuk dijadikan calon PKR.

Kami juga akan tunaikan janji kami akan siarkan soalan cepumas untuk Fairus yang kami janjikan akan disiarkan pada 19 Januari lalu.

Soalan tersebut terpaksa ditangguhkan, kami kena tunggu 'time' yang sesuai - maafkan kami, maafkan kami... !

p/s Namun kami ucapakn terima kasih kepada Fairus, yang menjadi peminat setia Alahaiii.....

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !