Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Sabtu, Januari 10, 2009

Respon pembaca : Fairus ada hubungan dengan Ezam ?

.
Oleh Sitai Dert

Alahai Fairus !!

Dalam artikel `Siri 32 - Fairus tidak tahu ada mesyuarat Exco Pulau Pinang', ada menyatakan bahawa Fairus ke Kelantan atas urusan peribadi ...

Urusan peribadi ini adalah urusan urusniaga untuk mengkayakan Fairus dan juga gerakan untuk menobatkan Fairus sebagai Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia pada tahun depan ketika pemilihan baru.

Kesemua gerakan-gerakan politik Fairus dimulakan di Kelantan. Ini kerana terdapat ramai kaki-kaki ampu daripada Angkatan Muda Kelantan terutamanya Ketua Angkatan Muda Keadilan Kelantan sendiri yang berkiblatkan Zamakhsari iaitu proksi Ezam.

Umum mengetahui di Kelantan ini bahawa Angkatan Muda Kelantan ini masih lagi berhubung kait dengan Ezam.

Zamakhsari orang muda yang berjaya atas kekayaan sumber balak, ladang rakyat dan banyak lagi daripada kerajaan negeri Kelantan ini memelihara Ezam bahkan sekarang ini juga memelihara Shamsul Iskandar untuk mendapat tempat sebagai Bendahari Angkatan Muda Pusat.

Tidak pelik jika Fairus sanggup meninggalkan mesyuarat Exco semata-mata untuk datang ke Kelantan kerana beliau sekarang ini banyak belajar daripada orang Kelantan bagaimana untuk menjadi kaya.
.