Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Isnin, Januari 26, 2009

Respon pembaca : Teruskan pendedahan tentang Fairus

Respon 1 - Teruskan pendedahan tentang Fairus

Daripada Mohd Azhar,

Assalamualaikum kawan.
Saya nak ucapkan terima kasih di atas keberanian saudara dalam menyampaikan kebenaran. Saya adalah penduduk Penang yang mana TKM 1 kami adalah Fairus.

Harap saudara tidak gentar dalam menyatakan kebenaran. Sebagai pendukung kepada PKR, kami tak mahu yang TKM kami ni pelahap sedemikian rupa. Teruskan kerja anda, kami sentiasa di belakang anda.

Untuk pengetahuan saudara, banyak juga story yang kami tahu tentang Fairus. Nanti kita boleh syer bersama. Banyak kenalan saya yang bekerja kat KOMTAR merungut dengan budak ni.

Sampai sini dulu.

Berani kerana benar,takut kerana salah.

Nota:
Kepada sdr Azhar, kami mengalu-alukan sebarang maklumat tentang Fairus, tapi harus diingat, kami tidak akan melayan sebarang maklumat berbaur fitnah terhadapnya !

Respon 2
- Sudah terang lagi bersuluh

Daripada ex_portmouth varsity

Assalamualaikum,

Aku ni rasa terpanggil untuk turut sama beri idea aku perihal Fairus TKM1 Pulau Pinang ni..Aku ni umpama bidan terjun tiba-tiba 'terbekenan' (tertarik) dengan blog Alahai ni....

Bukan apa bagi yang memang kenal dengan 'mangkuk tingkat' ni (nama yg ramai kengkawan aku panggil kat Fairus) segala apa yg di 'londeh' kan ni bukan bertujuan untuk menjatuhkan dia..aku kenai sangat la mangkuk tingkat ni..

Aku dan semua bekas kengkawan dia (majoriti) memang terkejut mak yeh bila dengar berita PKR bagi dia jadi calon PRU yang lalu..menang pulak tu..aku pun tanya kawan-kawan aku yang mengundi kawasan dia.. depa kata calon memang tak dak..jadi PKR pun letak la dia.

Lagipun yang aku tau dia pun memang tergedik-gedik nak jadi calon...memang katanya hari tu (PRU 12) kalau PKR letak 'berok' tak pakai baju pun akan menang..sebab orang memang tolak UMNO..wallahu'alam..

Yg aku rasa tragis sangat bila aku terbaca blog yang memang bawa cerita benar pasal mangkuk tingkat ni..dia ni memang payah nak berubah..rendam dalam klorok bleach pun belum tentu boleh clean.

Aku kesian sungguh pada DSAI (Anwar Ibrahim.) Awat la DSAI tak selidik dulu background. Ini main tangkap muat saja..bahana dia..nie yang dok jadi la ni..aku tak yakin dia nak berjuang atas tiket PKR untuk rakyat..dia ni kedekut mengalahkan haji kedekut bin lebai bakhil...

PKR kena prihatin dengar suara rakyat..ingat DSAI pernah ucap kalam ni..' suara rakyat suara keramat'..

Jangan sampai nanti kalam ni makan tuan..ini bukan ugutan atau ancaman..tapi kenyataan hakiki yang perlu DSAI dan pimpinan PKR ambil iktibar.

Jangan sampai mengugah keyakinan dan kepercayaan rakyat..cuba pakai beberapa bidalan lama..contohnya seperti ini...'kerana mangkuk tingkat sekor habis PKR seMalaysia..'

DSAI..teman-teman di Pulau Pinang, ramai yang hari-hari tak terlepas dari bicara soal mangkuk tingkat yang tak perform tu..\

Dengar cerita DSAI pun memang meluat kat dia..nak sebut nama pun tak mau dah..tapi adakah cukup setakat itu.

DSAI adalah pemimpin contoh..aura DSAI menggunung..tapi dek kerana seorang mangkuk ini DSAI tak boleh resolve. Pemimpin datang dan pergi, salah memimpin rakyat jadi mangsa.

Rakyat dah hukum UMNO-BN..tak mustahil nasib yang sama boleh menimpa parti DSAI dan PR.

Aku rakyat marhaen..sekadar boleh beri pandangan dangkal. Tapi perlu diingat banyak sejarah telah dicipta melalui sesuatu yang kecil. Apa dia lu orang pikir la sendiri.

Pada blog alahai.. aku harap ko orang publish la email aku ni, supaya ramai lagi manusia yg pernah kenal mangkuk tingkat ini tampil dan beri kenyataan yang boleh menyedarkan DSAI dan pimpinan PKR.

Nota : Permintaan untuk siarkan emel saudara telah kami tunaikan !

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !