Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Rabu, Disember 03, 2008

Saya kenal Fairus tahun 1994

Berikut kami siarkan respon pembaca Alahai..., sama-sama kita nilai !

Daripada Abuamin

Wah..syok baca blog ni.

Saya mula kenal Fairus tahun 1994, sama-sama satu 'batch matric' kat UIA. Dia budak HS. Dia ni nampak mesra, mudah senyum...tapi senyumannya tak masuk dlm hati saya...sebab rasa something.

Bila dia naik jadi jdi TKM1, saya terkejut gila ! Laa..mamat ni? Bior betul?

Semasa di UIA dia ni tak ramai kawan. Sebab? Dia ni mamat 'poyo'..skema tak tentu pasal...bila bercakap, nampak sangat nak tunjuk dia bagus...dia hebat...

Kalau dia ni jenis betul, mesti ramai orang nak kawan dia..ni tak, jalan selalu seorang-seorang. Jika berbual dengan 'sisters' cakap lembut 'giler'..macam tiada lidah..

Study dia, aku tak pasti. Tapi yang aku tahu, dia banyak kali gagal kertas Arab.
Itulah...kita leh nampak keikhlasan hati melalui wajah. Ni..tengok muka pun macam serabut. Tapi cakap macam bagus..

Entahlah..harap-harap mamat ni sedar, balik ke pangkal jalan, atau terima pembalasan sewajarnya...

.