Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Jumaat, Disember 19, 2008

Siri 24 : AWAS : ‘Sim card’ telefon Anwar pun diklon kata Fairus

.
AMARAN KERAS KEPADA SEMUA PIMPINAN - Jangan terkejut jika selepas ini semua ‘sim card' telefon pimpinan kerajaan atau parti akan diklon pihak-pihak tertentu, bertujuan untuk memburuk-buruk pemimpin berkenaan.

Justeru semua pimpinan wajib mengambil langkah berjaga-jaga agar ‘sim card’ mereka terselamat daripada diklon pihak tertentu.

Ini kerana perkara itu telah ‘dikesan berlaku’ bukan sahaja kepada Timbalan Ketua Menteri 1 Pulau Pinang, bahkan kepada Anwar Ibrahim.

Sindiket mengklon ‘sim card’ telefon pimpinan tersebut telah didedahkan oleh Mohammad Fairus Khairuddin baru-baru ini.

Ketika cuba membela dirinya , konon dia difitnah pihak-pihak tertentu yang cemburu dan iri hati terhadapnya, Fairus berkata semua mesej pesanan ringkas ( SMS ) yang tersebar membabitkan dirinya selama ini semuanya palsu-diklon.

“Saya pernah menerima SMS daripada Anwar, tetapi apabila saya menelefon balik, Anwar menafikan menghantar SMS tersebut.

Itu bukti ‘sim card’ telefon Anwar pun telah diklon,” jelasnya kepada Exco AMK pusat Amizudin Ahmat.

Fairus kini dalam usaha ‘membersihkan’ imej dirinya yang jatuh merudum setelah banyak pihak mulai sedar tentang tipu muslihatnya selama ini.

Menurut Amizudin, dia telah mencadangkan kepada Fairus agar membuat laporan polis dan menyaman pihak-pihak berkenaan sekiranya benar dia difitnah.

“Buat macam Anwar, kerana difitnah Datuk Seri saman Saiful, berani kerana benar,” cadang Amizudin.

Bagaimanapun Fairus menolak cadangan tersebut.

“Tidak perlu 'report' polis, saya ada cara sendiri bagaimana nak selesai masalah ini, jangan duk ajar saya,” katanya yang menghubungi Amizudin semalam.

Fairus tetap menegakkan benang basahnya, bahawa dia difitnah dan dianiaya pihak tertentu.

“Bagaimana YB kata SMS tu fitnah, saya sendiri dah tengok dokumen yang menunjukkan YB menerima puluhan ribu ringgit yang dimasukkan dalam akaun persendirian YB ?” jelas Amizudin.

“ Haaah… yang tu, duit tu saya pinjam, tahun depan saya nak bayar balik la,” jelas Fairus.

Blog ini pada siri 13 pernah mendedahkan SMS Fairus kepada seseorang untuk meminta dana peribadi.

Fairus bagaimanapun untuk mempertahankan dirinya mendakwa SMS tersebut bukan daripadanya sebaliknya ‘sim card’ telefonnya telah diklon .

Antara butiran SMS tersebut :

Askum, I need your kindly assistance, I need to use some 20K for a specific purposes.Pls assist.

I’m giving u my maybank acc:164016986970. Saya la ni berada di China. Saya amat berharap bantuan utk depositkan ke dlm acc tu hari ni atau esok. Tlg reply ye.

Ekoran daripada perbualan dengan Amizudin yang sedikit sebanyak membongkar wajah sebenarnya, Fairus bergegas menghubungi pihak-pihak berkenaan, kononnya untuk urusan membayar semula ‘hutangnya’ itu.

Bagaimanapun panggilannya itu tidak dilayan.

Mendapat tahu Fairus semakin gelabah, Amizudin lantas menghantar SMS berikut kepada TKM 1 itu :

X payah gelabah dok tel koprat…kalau semua tu fitnah saman saja. Berani kerana benar.

Sebelum itu, Fairus ada menghantar SMS berikut kepada Amizudin.

019-6237300 : Kenapa tak jwb call saya ? Saya menganggap Din sebagai seorg sdr & sahabat tapi sekrg ni Din seolah2 bersikap semcm memusuhi saya ? Kerapkali la ni percakapan Din pd saya begitu sinis. Tadi pun saya dah jelaskan semuanya. Saya harap jgn mudah dengar kata org & terus buat kesimpulan. Kita perkuat sesama kita utk terus berjuang.

Ini jawapan SMS Amizudin :

016-4695343 : Salam…SMS ni ( di atas ) klon agaknya.. La semua bleh klon.
.