Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Rabu, Disember 10, 2008

Siri 18 : Pegawai kerajaan akan bertemu Anwar

.
Sekumpulan pegawai kerajaan negeri Pulau Pinang akan menemui pemimpin de facto Anwar Ibrahim bagi membincangkan isu TKM 1 Mohammad Fairus Khairuddin.

Mereka dikatakan akan memberikan beberapa laporan dan pandangan berhubung prestasi kerja TKM 1 pada pertemuan yang dijangkakan dalam masa terdekat.

Menurut sumber pandangan berkecuali tersebut diperlukan bagi membantu pimpinan keADILan mengambil tindakan susulan berhubung isu berkenaan.

Sementara itu, laporan bertulis daripada bekas-bekas pegawai TKM 1 telahpun dihantar kepada Anwar. Beliau dikatakan sedang meneliti laporan tersebut secara serius yang diterimanya beberapa hari lalu.

Ketua Menteri Lim Guan Eng dalam sidang media kongres tahunan keADILan di Shah Alam baru-baru ini berkata beliau akan menerima sebarang keputusan dan cadangan daripada keADILan berhubung pertukaran jawatan TKM 1.

"Saya rasa perkara yang diutarakan ini adalah di bawah bidang kuasa PKR dan saya akan menerima apa-apa keputusan yang dibuat oleh PKR," katanya.
.