Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH

Dari Umno Fairus Datang Kpd Umno Dia Kembali-ALFATIHAH
Syukur Fairus Keluar Keadilan-Dr Syed Husin

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

Akhbar Cina Dah Lama Kata Fairus Gagal

JOM PI RAMAI-RAMAI

JOM PI RAMAI-RAMAI

Ingatlah YB Pakatan

" Kepada yang bergelar YB - YB Pakatan, SAMM nak beritahu kerana 'kerja bodoh' anak mudalah sejak 1998 (dan pejuang sebelum itu) kamu nikmati kerusi YB itu. Sekarang semuanya telah Najib perkuda terpulang nak duduk atau bangkit melawan. " - Che'Gu Bard

Isnin, April 20, 2009

Siri 70 : Fairus akan 'come back' sebagai pemimpin hebat ?

.
Mohammad Fairus Khairuddin akan membuat 'come back' sebagai pemimpin lebih hebat dalam karier politiknya sedikit masa lagi.

Mendedahkan perkara itu kepada teman-teman rapatnya, Fairus berkata kepulangannya nanti akan memberi impak yang besar bukan sahaja kepada PKR, bahkan kepada arena politik negara.

Bekas Timbalan Ketua Menteri 1 itu, yakin dia akan beraksi semula di pentas politik sebaik semua masalah yang membelenggunya kini dapat diselesaikan sebaik mungkin.

Pemimpin muda berusia 33 tahun itu, berkata ketika itu lapangan politiknya bukan lagi setakat Pulau Pinang, tetapi menjangkau politik negara dan antarabangsa.

Ketika menghubungi seorang tokoh usahawan muda, yang juga kenalannya di Pulau Pinang, Fairus memaklumkan dia mensasarkan satu jawatan penting, sekurang-kurangnya bertaraf menteri sebagai landasan untuknya meneruskan cita-cita politiknya.

Ketua Umum Anwar Ibrahim ketika memberikan taklimat kepada pemimpin Pakatan Rakyat di Dewan Yayasan Aman, Penanti, baru-baru ini turut membayangkan perkara yang sama.

Katanya, bukan sesuatu yang mustahil jika Fairus akan membuat 'come back' seperti mana beliau lakukan selepas terpenjara selama enam tahun, kerana memperjuangkan kebenaran dan keadilan.

Fairus kini sedang berdepan dengan siasatan rasuah oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) membabitkan aktiviti kuari di Seberang Perai.

BERKATALAH BENAR WALAUPUN PAHIT !